torsdag, oktober 08, 2009

Temavecka "grön och vit" #2

Det känns skönt att göra något som får mig att tänka på Hammarby i ett lite harmlöst perspektiv.

Jag är nämligen ganska less på det perspektivet man får via media just nu. Jag tycker att alla skall avgå.
Det skall jag göra.
Fast först skall jag skriva ett öppet brev. Eller ett stängt (Som jag läste att någon annan sur supporter skulle göra. Hilarious).
Eller också bloggbabblar jag bara. Som vanligt.
Och alla som inte tycker som jag borde ärligt talat inte få uttala sig.
Go off!
=)


En grönvit ljudbok. Nu blev livet lite roligare igen.

Nu skall jag bara vara harmlös. Eller kanske något närliggande...
...menlös...

3 kommentarer:

  1. Ganska bra bok det där. I tryckt form. Ljudboken kan jag inte uttala mig om

    SvaraRadera
  2. Jag har ju inte hunnit så värst långt ännu. Återkommer när jag är klar. Kan ta tid då jag föredrar den gamla hederliga varianten av litteratur. Den i bokform.

    SvaraRadera