tisdag, oktober 20, 2009

Sjalval

Gårdagens frysande på jobbet skulle inte upprepas idag. Frågan var bara vilken sjal jag skulle vira runt mig för att undvika det.

Det blev till slut den blommiga (som knappt syns).

Det fungerade i alla fall. Har nästan inte frusit alls idag.
Inte ens på Novas ridning nu ikväll. Tjejen som simmade en bassänglängd igår travade helt själv långa stunder för första gången idag. Utvecklingen går språngvis tror jag.
Nu skall jag försöka redigera några bilder och beställa framkallning till helgens scrapträff.
Om jag inte måste gå och nanna kudden snart, förstås.

1 kommentar:

  1. Oj, det var några sjalar att välja på :)

    Samma kvällsnöje som jag strax ska ha...fotoredigering o inskick till framkallning. Måste ju hinna få bilderna på fredag!

    Vi kan väl höras på telefon på fredag om helgen? :)

    kraaaaaaaaam /K

    SvaraRadera