tisdag, oktober 13, 2009

Det börjar dra ihop sig till ny scrapträff...

...och jag har inte ens publicerat det från förra gången jag var iväg.
Har ju haft datorproblem som också resulterat i scannerproblem.
Försökte scanna ett par alster på jobbet, men det blev sådär denna gång.
Färgerna blev lite konstiga.
Om ni klickar på bilderna skall de bli lite större.

Till denna skulle man tillverka nåt eget, tror jag. Nästa gång skall jag försöka göra detta lite mer i anslutning till själva tillfället så jag minns något =).
Jag gjorde i alla fall egenmönstrat papper. Det syns väl jättebra?

Tog några foton ikväll på papperet, och då blev det ju helt andra färger här i mörkret (sanningen ligger väl mittemellan). Passade på att fota dessa dekorationer också.

Och här kommer det omtalade papperet! En massa hjärtan stämplade lite hipp som happ med en ljusgrå färg.

Sedan var det en bingoutmaning som var himla kul. Helene, Karin och jag bestämde att vi skulle göra samma bingorad (fyra saker som skulle vara med på LOn) och dessutom följa en av Helenes skisser.
Superroligt var det.

Jag gjorde en om en vanlig bandykväll.
Lite kall och black i färgerna även den.



Och här är alla tre alstrena. Så olika det kan
bli från nästan samma förutsättningar.


Och nu saknas det nog bara en LO sedan då. Skall försöka få till det med min egen scanner någon kväll. Jag tror det funkar nu men har inte hunnit prova helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar