måndag, oktober 12, 2009

Temavecka "grön och vit" #6

Hittade en fiin container på väg hem.
Eller?

För evigt grön.

Nåja, den uppfyllde ju kriterierna i alla fall. Jag kommer att sakna detta tema när en vecka (eftersom jag började mitt i) snart är till ända.

Ikväll tittade jag på Svenska Hollywoodfruar, och det är väl lite skoj - nu vet man vad alla stimmar om - men det räcker nu =)
Jag är helt nöjd om jag aldrig mer behöver se någon av dem.
Jag borde beställa framkallning av lite bilder, men jag orkar inte ta tag i det nu. Jag skall gå och lägga mig och läsa istället. Har jag sagt att jag börjat använda Boktipset lite?
Det är en ganska fiffig grej som kan tipsa om lite böcker man kanske aldrig skulle hittat av sig själv. Har inte hunnit lägga in så värst många ännu, men det är användbart ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar