måndag, oktober 05, 2009

Eventdag

Dagen startade okristligt tidigt då vi skulle vara på eventdag med jobbet på Mantorp Park.
Jag vacklade upp redan kvart i fem och hämtade upp min jobbarkompis i Södertälje vid 6.30.
Vi anlände enligt tidschemat i god tid före nio och sedan var det fullspäckat hela dagen med olika info och aktivitetspass.
Ett av dem var bankörning kombinerat med "racingtaxi" då man får åka med en van banförare.
Jag som blir åksjuk av pendeltåg var i valet och kvalet om jag skulle. Eller inte. Eller skulle jag... eller inte... eller...
Det var ju ganska roligt att fota också

De med roligast färg var med på flest bilder från denna aktivitet.

Och till slut så provade jag.
Det var väldigt roligt. Det gick brett och fort och jag satt och höll mig krampaktigt fast med ett löjligt leende i hela ansiktet.
Magen kändes lite ansträngd men inte i närheten av vad jag befarat. Tur att jag provade!
Jag märker att jag ler nu medans jag skriver...
Det är något visst med motorer och hög fart som gör mig lycklig på ett särskilt sätt =)

Eftermiddagen var vikt åt information om försäljning, kundnöjdhet, kampanjer och allt möjligt annat som var extra nyttigt för mig som ny, kändes det som.

Klockan blev dock ganska sen innan vi var hemma. Lång men rolig dag.


Fotat uppifrån svenska skidlandslagets vallalastbil.

Som ser ut såhär inuti. Plats för 7 st vallare...

...och flera hundra par skidor. 6-700 tror jag det var...

Vi körde lite lugnt under dagen också - när vi tävlade i snålkörning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar