söndag, augusti 19, 2007

Promenaddag

Ikväll är det sådan där j*kla f****ll igen. Jag tänker inte tänka på det.
Jag skall titta på Beckfilmen ikväll (inget är som död och våld för att förtränga sportsliga tillkortakommanden) - att döma av trailern så har jag nog inte ens sett hela denna film för jag känner inte igen det riktigt.
Förmodligen har jag säkert missat början på den och sett resten, men även det är en välkommen variant efter alla andra Beckfilmer som man sett så många gånger att man faktiskt tappat räkningen.
Vi promenerade lite på förmiddagen idag och fick då bekräftat att alla visste att Håkan varit på akuten igår. Nova hittade några smultron och blev lycklig.
Håkan hittade några stackmyror och blev också glad.
Han skall göra myrsprit.
Jag tror mitt ljungexperiment inspirerar.
Nu börjar filmen. Nano, nano.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar