tisdag, augusti 14, 2007

Hagamannen

Har jag sagt att jag läst ut "Den 777:e mannen" förresten? Hagamannen alltså. Vi har sovit färdigt nu skulle man kunna säga.
De fick fast honom i slutet.

Ja, jag skojar nu... jag vet att det hänt på rikigt redan innan jag läste det i boken.

Han var den 777e som dna-testades i det fallet, då många i Umeå som kanske påmint om fantombilden eller haft något annat kännetecken som gjort dem misstänkta kom för att be om att få göra dna-test för att bli rentvådda.

Eftersom min boksida verkar ha somnat in, tänkte jag skriva om min läsning här istället.
Klart intressant bok i alla fall. Gillar du verklighetsskildringar skadar det inte alls att läsa den här. Märklig man, tragiskt för offren och hans anhöriga som inte anade något.
>o< >o< >o< karameller av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar