söndag, september 18, 2005

Söndag

Jag har suttit med diverse tråkig dokumentation idag medan maken försökt dra tryckluft ute i garaget - gissa vilket som verkar roligast?
I eftermiddags gick vi en liten promenad med ett barn som borde ha stannat hemma och sovit middag istället - men hon vägrade förstås att sova middag idag också.
Det gick väl sådär - ganska gnälligt, men vi fick lite frisk luft och jag fick röra lite på mina ömma muskler :-)
Passade också på att fota en av mina favoritskyltar i grannskapet.
Lugn, för att inte säga trist dag - men ändå ganska skön.
Sitter nu och slöblänger på TVn samtidigt som jag då och då petar på nån tangent.
Gjorde ju en liten testbanner här ovan också. Men för att det skulle gå fort att testa så skickade jag upp den på Novas sida på Bf (kommer inte ihåg hur jag hittar till min hemsida - har inte använt den på ett år) och de komprimerar ju bilden så den blev för kort! Suck. Orkar inte göra nåt åt det just nu, skulle ju bara kolla om det funkar :-) och det gör det ju så nu måste jag bara ta fotot som jag skall använda... jag vet precis hur det skall se ut :-)
Overandout for now //Anna

1 kommentar:

  1. Nämen...dom där skyltarna känns igen :-) Finns nog bland mina foton ocskå!!

    Känner igen det där med massa tvätt också...tror det var dan innan du skrev om det!

    puss på dig /K

    SvaraRadera