tisdag, september 13, 2005

Inte så spirituell ikväll

Nu känns det som livet gått på tomgång ett par dagar - rutingrejer bara - skjutsa barnet till dagis, söka jobb som jag inte kommer att få, försöka skönja botten i tvättkorgen osv.
Nåja, man kan ju inte vara glad och sprudlande jämt. Ärligt talat sprudlade jag väl lite intensivt i lördags vilket fick till följd att jag var i komplett motsatt läge i söndags.
Någon stal förresten vår cykel vid pendeltågstationen i lördags natt. Tröttsamt men inte särskilt förvånande. Nån som har en bra cykel att sälja? Det skall gå att sätta en barnstol på den och man skall kunna cykla på den...
Var på promenad igår kväll och hittade en flugsvamp. Senare satt jag och gjorde ny jättefulgrafik till min dotters hemsida - man skall uppenbart inte hålla på med skapande arbete när man är på sånt här humör. Men det kan ju inte vara "glad sommar!" långt in på hösten så det kändes angeläget. Får väl byta den snart igen.
Vår "digitalboxen boxer" fick förresten spelet igår så idag var vi och lämnade in den i affären, ca 10 dagars servicetid säger de då. Jippitjohej. *ironi*
Nu har vi bara kanal 1,2,4 och ganska dåliga sådana eftersom vi bytt ut vår gamla antenn mot en som är bättre på att ta emot signalen till boxern. Tyvärr är den riktigt dålig på att ta emot analog sändning så här sitter vi med halvt myrornas krig på burken. Tur man inte är nåt seriefreak, då skulle detta verkligen vara frustrerande.
Apropå trasiga tillbehör så har jag skickat min kamera på reparation idag igen. Ca 8 veckor brukar det ta...
Nu skrev jag att ville ha en ny med helt ny garantitid eller häva köpet. Vi får väl se vad de säger. Följ den rafflande historien här!
Tänk vad långrandig man kan bli om ingenting - nu skall jag sluta. Kram //Anna

1 kommentar:

  1. Ja för fåglarna i alla fall.. ;)
    Tsss....!

    Din sida är jätte fin det tycker jag så det så!!!!! :)

    Kram kram

    SvaraRadera