onsdag, september 14, 2005

Hektisk dag

Solstrålen vaknade klockan fem imorse - det kändes helt onödigt! Hon brukar inte göra det så jag var inte beredd utan hade ju suttit uppe framför datorn till jättesent förstås...
Vi bytte hennes spjälis mot vanlig säng för en vecka sedan och det har funkat jättebra. Detta var första gången hon kommit upp när vi tyckt att hon ska sova. Hennes pappa som börjar jobba sex var ju ändå uppe men kom in med henne till vår säng eftersom hon ville det.
Egentligen har vi bestämt att det inte skall ske under "normaltillstånd" men han hoppades väl att alla skulle somna om lugnt om det inte tjafsades för mycket. Nåja, till slut somnade vi väl för vi sov båda som grisar när väckarklockan ringde. Men kommer hon upp i natt igen då är det tillbakaledande som gäller - så jag borde väl gå och nanna snart.
Efter dagistransport och lite annat pyssel åkte jag till Södertälje och käkade lunch med en gammal jobbarkompis och belv runtvisad på hans jobb som är hos en bilgeneralagent - mycket intressant.
Därefter var jag till mitt gamla kneg och hälsade på och kom mitt i en avtackning av en gammal kollega som ska byta jobb och fick fika och tårta. Topp! Passade på att plocka upp sommarmattor till min bil som den gamla ägaren hittat när han flyttade.
Sedan hem och åt och så iväg på föreningsmöte på dagis - som är ett föräldrakooperativ.
Jag har nu blivit ansvarig för förskolans hemsida :-) Så nu måste jag väl lära mig nåt om hemsidor...
Gonatt //Anna

1 kommentar:

  1. Hallå Anna-vännen! Härligt att läsa om din vardag :) Attans att Nova vaknade så tidigt, kom du i säng tidigare? Hehe, så får du alltså börja html-koda snart *s* Jajamensan, det kommer gå så bra så, det är jag helt övertygad om!

    SvaraRadera