fredag, januari 23, 2009

Syndens näste

Efter att ha dietat med världens vidrigaste bantningsmetod "GI-metoden" (Jag blev jättesjuk efter några dagar, hade hysterisk hjärtklappning i fyra dygn och konstant sängläge ungefär lika länge, och man får typ inte äta nånting som är gott utan bara en massa äckligt kött och fisk och fågel...) i typ tre veckor så var vi på rejält kalas hos en kompis som uppnått den fortfarande rätt ungdomliga åldern av 35 - och skulle äntligen synda lite tänkte vi.
Utsikten att få smaka alkohol för första gången på tre veckor gjorde att jag blev uppspelt redan på jobbet, så uppspelt att de blev oroliga för att jag skulle överdosera, typ.
Dessutom tänkte jag synda med allt annat också. JA!

Kolla! Brrrrröööd... så gott!

Duk från oss, vackra tulpaner från någon annan.

Päron i ugn med After Eight på. Gissa om det var gott?

Och sedan var det ju potatis till köttet också... jag åt ordentligt kan jag säga.
Tack snälla Nellan & Danne för allt smaskigt ni bjöd på.

Guitar zeroes

Ju, mer gitarr man spelat, desto svårare verkade det. Eller var det ju mer whisky man konsumerat, desto svårare var det.
Jag vet inte, för det blev visst aldrig min tur...
Toppenkväll ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar