onsdag, januari 21, 2009

Dagens bild #21 - Sportfoto

Som en del trogna besökare vet så brukar jag ibland drista mig till att ta lite bandyfoton, med varierande framgång, lite då och då.

Ikväll hade jag ett dagisarbetsgruppsmöte som gjorde att jag kom hem lagom som straffläggningen i matchen mellan Sverige och Ryssland - då fick jag den briljanta idén att fota TVn =)

Mycket varmare och skönare i soffan än på Zinken. Lite sämre stämning kanske dock... särskilt som resten av familjen sov.
Sverige vann till slut i alla fall efter några onödigt spännande sekvenser.

2 kommentarer:

  1. Du har då inte valt den enklaste sport att fota. Vet av egen erfarenhet. Sonen har spelat i ca 10 år. Det är nästan bara på fasta situationer som man har en chans. In real life är det ju inte alltid landskamper med bra ljus. Mörkt och lite dimmigt brukar det vara.
    Hade man inte sett s:et i svt så skull man kunna tro att du var där. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, just den matchen var väl lite väl spännande för nerverna, bättre var finalen! *L*

    Bandy ja, sporten som ligger varmast om hjärtat! :-)
    Jag har inte ens försökt att ta med kameran för att fota, det skulle nog inte gå så bra. Jag får väl göra som du denna gång, ta på tv:n!

    SvaraRadera