lördag, januari 10, 2009

EFIT - hade ingen koll...

...men när jag träffade Helene påminde hon om att det var en sån dag idag.

10.53
Lite sent kom jag igång =)
Helene har just tagit en tänkbar EFIT-bild i grannens stall.

11.38
Skridskoåkning med en massa barn, och
några vuxna, på grannens dammar.

12.49
Vår käcka GI-lunch. Håkan har valt diet och jag hänger på. Jag som mest livnär mig på just potatis, pasta och liknande eftersom jag inte gillar kött så mycket...
Ska bli intressant att se hur det går =)

13.38
Nova borstade fram ett par av sina försvunna vantar uppe vid lekstugeprojektet härom dagen. Vi gick förbi för att kolla om de hade tinat loss nu. Det hade de inte!

14.13
Vid affären. Nova visar upp sin inköpslista.
Hon vill göra fruktsallad.

15.32
Det är jobbigt att åka skridskor och det är jobbigt att shoppa. Håkan hade dessutom staplat ved medan vi var borta. En liten slapparstund kan man behöva ibland.

17.37
Vid 16-tiden glömde jag visst bort att fota. Här har vår strategikonferens, flera dagar försenad, äntligen börjat och jag skall fylla i lite datum i kalendern. Vi hann ju såklart inte färdigt heller. Så nu har vi ingen strategi.

18.51
Nova kastar snöboll med Mamma Mu och Kråkan.

19.53
Jag har tagit min vinterfilt och tittar på kostpådmiljonären, som Nova sa förut. Nu säger vi alla andra det för det var så gulligt.

20.25
Nova kom ihåg att hon skulle göra den där fruktsalladen.

21.33
Jag smsar grannarna för att försöka uppvigla till skridskoåkning på sjön imorgon.

22.27
Sitter vid datorn och pular lite - då det inte var något sevärt på tv. Jag äter några pistagenötter. Den lilla fyrkantiga rutan till höger i koppen är skärmen som speglar sig.
Det får nog bli kvällens sista bild. Tack för idag!

6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder i vanlig ordning! Vi får se om vi hinner med sjön imorgon, någon (läs S) tänkte tömma förrådet på sk*t imotgon. Men latmasken kanske kommer fram och då tar vi oss till sjön. Hur gick det med Novas utslag?

    SvaraRadera
  2. Kikade in på din efit.
    Fina bilder! :-)

    SvaraRadera
  3. Tittar in på din Efit dag!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Inne och kikar på din dag. Vad gott med fruktsallad!

    Hoppasni får en mysig söndag.

    SvaraRadera
  5. Vilken skön lördag! Gott med frukstsallad!

    Ha en skön söndag!

    // Anna

    SvaraRadera
  6. Haha, gillar hennes handlingslapp. Lilla sonen änvänder också font size 50 här *s*

    Fina bilder =)

    SvaraRadera