onsdag, december 12, 2007

Swapsvep

Idag gjorde jag en samlingsbild med de tre senaste dagarnas presenter. I måndags orkade jag inte fota och igår var vi på turné på kvällen så Nova hann inte öppna innan hon var tvungen att lägga sig och jag hade inte hjärta att göra det utan henne.

Ett lypsyl, ett värmehjärta och ett glitterpynt. Det där värmehjärtat är nog trevligt när man är på bandy och inte har någon termosmugg att värma sig på, om vi nu kommer iväg någon gång, vill säga... vi har ju prioriterat andra saker denna säsong ännu så länge :-)

7 kommentarer:

  1. Hrm... menade du på riktigt att jag gillar att stå framför kameran? Nej absolut inte... tvärtom. Gillar det inte och föredrar att vara bakom. ;) Fast ni fotar väl annat än bara på varandra? ;)

    Ja absolut en annan gång så kanske jag kan hänga på. Vore KUL! :)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Är det en sån man "trycker igång" värmen på, värmehjärtat?
    Har inte sett en sån modell men den är klart snyggast av alla jag sett! =)

    SvaraRadera
  3. hej hej!
    snygga foton från i helgen!
    Jag gillar trafiken!!
    Hoppas det blir bättre väder nästa gång :)

    SvaraRadera
  4. Ja ett sånt hjärta skulle vara bra när man är ute och fryser.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  5. Samlingsbilder är bra! Jag orkar inte helelr fota varje dag eller hinner inte alltid heller.Värmehjärtat låter intressant..
    Vad duktig du är på att fota, måste verkligen skaffa mig en bättre kamera:)
    Kram och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  6. Hej! Kikar förbi och önskar er alla en go helg!! Vad är värmehjärtat för något? *Nyfiken i en strut
    Kramelikram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Kikar in här och lämnar ett lite avtryck.
    Kul att följa paketuppdateringarna.
    Vad mysigt det där värmehjärtat såg ut!
    Jag fryser massor så det gillade jag verkligen!

    Ha en fin helg!

    Kram Helena på www.tidochrum.be

    SvaraRadera