måndag, december 10, 2007

Nobeldagen

Sedan förra året är det tradition :-) på Novas förskola att fira Nobeldagen med medaljutdelning, fin middag och fest. Barnen klär sig så fint de kan och uppför sig så fint de kan och har fantastiskt trevligt under tiden.

Jag försökte ta några kort på Nova på morgonen men det är rörigt inne och hon gjorde mest fula miner hela tiden så jag fick idén att gå ut.

Men mamma, vad gör vi här ute i regnet?

Jag fryser, låt mig gå in nu!

Klänningen bakifrån.

Hoppas ni kan läsa den fantastiska menyn.

Nobelmedaljen, som alla barn fick så klart.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig tradition de har!

    Åh vilken underbar klänning!

    Det är jag somn är Ann-Marie förresten ifall du undrar från förra inlägget!

    SvaraRadera
  2. Meeeeeeeeeeen så mysigt och roligt för barnen. Jag skulle också vilja gå på Noelmiddag. :)

    Kramis

    SvaraRadera