fredag, december 07, 2007

Om någon undrar om jag dött...

...så har ni snuddat vid sanningen.

Jag har legat helt däckad sedan tisdags. Ont i huvudet, alla leder, feber, snor OCH lätt illamående. Toppenvecka helt enkelt!
Idag orkade jag i alla fall starta datorn :-) så jag är absolut på bättringsvägen.
Nedan följer en snabb flukt igenom veckans swappaket - sorry om några nyfikna undrat varför jag övergivit er:

4 december - jättefina servetter

5 december - ursöta "julklappsadresser" med Puh-motiv.

6 december - energigivande ansiktsmask. Det kan min hy verkligen
behöva efter den här veckan. Jag är rätt uttorkad :-)


7 december - dagens lilla tomte på en pinne
fick direkt flytta in i murgrönan.


Tack min egen snälla tomte!

I övrigt har jag legat en del i soffan denna vecka och glidit in och ut ur dvalan medan Idol har gått som nån sorts maraton på TV. Och jag är bara så förundrad över att Andreas blev kvar så länge. Han saknar både självdistans och karisma, sångröst har han - men, vilket blev väldigt tydligt när man såg programmen i följd, utvecklingen från program ett tills han äntligen åkte ut är ju nästan obefintlig. "Jag gjorde så bra jag kunde" är som ett mantra redan från början och mer kan ingen begära - men vilka i hela friden röstade kvar honom i all evighet? Skämmes!
Men eftersom jag inte röstat på någon alls så saknar jag kanske moralisk rätt att uttala mig i detta :-)
Nåja, detta var bara ett litet utbrott från feberdimmorna. Ha de //Anna

4 kommentarer:

  1. Krya på dig riktigt ordentligt nu!
    Vad vore livet utan Nalle Puh?

    SvaraRadera
  2. Hej! Oj krya på dig! Fy så jobbigt att bli sjuk nu MEN du blir säkert frisk till lucia i alla fall. Andreas ja...VEM kiunde rösta på honom? Kram / maria

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Ingen vill vara sjuk. Hoppas att du kryar på dej snarast.
    Ha en mysig helg.
    Kram, Anita

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart kryar på dig, här kommer en massa friskhetskramar.

    SvaraRadera