torsdag, december 13, 2007

Hektisk natt

Eftersom jag satt och redigerade bilder halva torsdagsnatten till julkort och kalendrar (eftersom det snart är jul och när den närmar sig får den late bråttom och den överarbetade stressreaktioner) hann jag inte lägga ut bilden på dagens julklapp.
Men jag bakdaterar inlägget lite så löser det sig ändå :-)

Här ovan kan man beskåda en blinkade renbrosch, den garanterat mest... hysteriska... julklappen hittills :-)
Jag tror min tomte har humor :-D
Tack snälla tomten, eller... tack, fnissiga tomten.
Edit: jag beställde julkorten klockan 02.00 fredag morgon och fick besked att de skickades 12.25, fredag lunch. Tack för det, Crimson! Kalendrarna skall jag dock hämta hos dem om de hinner bli klara innan helgen. Hoppas, hoppas...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar