fredag, december 21, 2007

Fredagsbandy

Jag kom lite sent, men eftersom jag var dåligt klädd så var det nog lika bra.
Jag tog några bilder med nya kameran. Såå mycket bättre än den gamla.
Men det klart, med lite bättre zoom så skulle det bli ännu bättre :-)

Mål! Man kan se bollen i målet - på väg in i nätet.

Ååå, den där bollen vill jag ha...

Bandyboll...

Vind i hörnflaggan...

Matchen slutade till slut 8-2, ganska klar seger över Tillberga alltså - och var väl aldrig särskilt spännande sedan jag kommit i alla fall. Men vi blev på gott humör ändå.

Det försökte vi sedan stävja genom att åka och handla lite glömda matvaror på Ica Maxi. Vi kom därifrån vid halv elva. Det kändes galet. Men humöret höll i sig :-)

8 kommentarer:

  1. Vilken sportfotograf =) Fånga en bandyboll med kameran måste vara nästan omöjligt - jag lyckas ju knappt att fånga den med blicken ens... *s*

    God Jul på er!

    //Kram

    SvaraRadera
  2. Fniss, jag fnissar åt kommentaren ovan, så mitt i prick, det är ju därför bandy aldrig har varit min sport, jag har aldrig hunnit med. :-)
    Men bodde man i Nässjö som ung så skulle man gå och titta.
    Kramis på Dig och en God Jul önskar jag dig.

    SvaraRadera
  3. Skrattar åt tjejerna ovan... och jag håller väl med dem men sen säger jag också att tänk att det kan bli så SNYGGA bilder från en bandymatch!!! Det hade jag ingen aning om! Snyggt Anna!

    Sen så vill jag tacka dig så jätte jätte mycket för allt det underbara som jag har fått i mina paket! Jag har älskat varenda ett utav dem! Det är nästan så att jag har fått en tår i ögat var morgon för allt det fina du har pysslat och klurat med till mig. Så passande och bra grejor och du känner mig nästan bättre än jag själv. ;) Tack snälla söta du!!!

    Hoppas att ni har det bra på jul och stooooor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År Kram / Maria DIN FD Tomte :)

    SvaraRadera
  5. Tittar in på nyårsdagen för att önska gott nytt år och hoppas att allt är bra med dig och familjen!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Nä men, har du tagit jullov? ;)

    Kram och gott nytt år på dig!
    M I N D I

    SvaraRadera
  7. Hej hallå! Gott Nytt År och allt det där.
    Hoppas du haft en bra jul och en trevlig nyårsafton.

    KRAM

    SvaraRadera