torsdag, november 08, 2007

Split vision

Att natta barn, beställa böcker från Adlibris och kolla handboll samtidigt...
är inte så lätt.
Handbollen är fortfarande gräsligt spännande i början på andra. Men snart drar väl Kiel ifrån.
Nova är också spännande. Och runt fötterna på mig fast hon borde sova redan :-)
Beställningen är lagd - fast jag undrar hur bra den blev?
Nej, nu MÅSTE jag välta barnet.

Ja, det höll ju inte hela vägen. Handbollen alltså. Nova sover i alla fall nu.
Men det var en fantastiskt spännande match. Jag satt och hoppade i soffan. Men nu skall jag hoppa i säng.

3 kommentarer:

  1. Det är till att ha simultanförmåga... *imponerad*

    Har förresten sällat mig till blogklubben, som alternativ till facebook (ett himla tjat). Kika gärna förbi =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin teburk Nova fått!!
    Skulle inte berättat om våra möss... vaknade häromnatten o det var småtripp ovanför huvudet!! Alltså mellan taken igen, men har inte hört det nåt mer, som tur!!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Ja men visst! Livet kan te sig annorlunda här österut... *s*

    Fick förresten en glimt av ert husprojekt IRL igår. Fast i mörker. Det lilla jag kunde se såg dock alla tiders ut! =)

    KRAM

    SvaraRadera