onsdag, november 21, 2007

Domarskandal?

Jag ser i dagens blad att Peter Fröjdfält skall få äran att "fälla England".
Eller stod det KAN fälla England?
Jag har funderat på Fröjdfält tidigare. Han har ju varit väldigt omtalad på diverse olika Hammarbyforum och bloggar.
Inte så populär om man säger. Avbrutna matcher och sånt :-)
Men sedan såg jag för ett tag sedan på Hammarby fotbolls hemsida att spelarna gjort en liten summering av säsongen och röstat fram vem som är "bästa bajaren", "bästa spelaren i Allsvenskan", "bästa målvakten", "gnälligast i Allsvenskan" och så vidare.
Även "bästa domaren" fanns ju med som kategori.
Gissa vem som vann?
Överlägset dessutom.
Jag har inget listigt att säga om detta - jag tycker bara att det är ganska intressant att den domare som står lägst (eller näst lägst :-) i popularitet hos fansen är tveklöst populärast bland spelarna.
Vem har rätt? Jag skall nu starta en liten omröstning... *not*

Däremot kan jag passa på detta tillfälle att göra lite reklam för Unicef. Bli världsförälder du också!

Vem som skall fälla Sveriges landslag i kväll vet jag inte ens.

1 kommentar: