måndag, november 19, 2007

Skönhetssalong?

Nova hade dukat upp alla tillbehören på fotpallen i vardagsrummet (fast jag ställde upp dem så att allt syntes lite bättre i kameran) och jag kunde inte låta bli att fotografera.
Vad som är riktigt roligt (för mig) med de här grejorna är att jag hade dem själv när jag var liten och allting fortfarande finns - om än lite tuggat på, typ - och t o m fönen fungerar.
Efter att jag mekat lite med den, men ändå.
Den lilla har lyckats bryta bort några tänder ur kammen (för det fattades inga när vi packade upp grejorna - helt otroligt), men jag gömde det bakom parfymflaskan :-)

1 kommentar:

  1. Har ännu inte fått något mail från dig/er. Men vi kanske inte får komma ;o)) Kommer den lilla människan på våra små människors party på fredag?

    //Grannen

    SvaraRadera