tisdag, november 13, 2007

Reklam! *varning*

Nu skall jag göra reklam.
Jag skickar ganska ofta långa SMS i tjänsten och tyckte det var så himla jobbigt med de små fippliga tangenterna på telefonen att jag försökte hitta en nätbaserad, gratis, tjänst som jag kunde använda.
På flera sidor är det gratis att skicka SMS, men de kostar ändå för att måste ta emot mess som kostar pengar. Urdumt!
Nu har jag i alla fall hittat en tjänst, som jag efter ett par månaders användande tycker är bra.
Tyvärr kan man bara ansluta sig som privatperson, men jag har ju ett privatabbonemang också, och eftersom det är gratis så...
Man kan lägga upp sin egen telefonbok och får skicka två SMS om dagen helt gratis, sedan kan man köpa fler om man vill. Eller hoppa på något reklamerbjudande från någon av sidans samarbetspartners (som antagligen finansierar hela sidan - vissa erbjudanden är riktigt bra - och gratis :-), eller - och det är här ni kommer in i bilden - värva nya användare.
Så nu tänkte jag att ni som vill kunna skriva era SMS på tangentbordet skulle gå in här och registrera er.
Om ni använder denna länk så får jag några till fria SMS för varje ny användare, men det är inte bara därför jag skriver om detta utan just för att berätta om denna, för mig, eminenta lösning.
Kram //Anna

3 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Sprang förbi och uppdaterade mig lite :)
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Tjillevippen!!! Ja, många inlägg blev det... fniss!!!

    Vad skoj med hockeyspel till far :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Aha, låter som ngt att testa. Inte för att jag sms'ar så mycket, men ibland så.

    Vilken fardagspresent! Här fick pappan ett paket fint chokladkaffe som killarna valt helt utan på verkan *not*

    Kram

    SvaraRadera