torsdag, november 22, 2007

Båtresa och julbord

Man kan tycka att det är lite tidigt att käka julbord redan i november. Fast jag tyckte att det var ganska skönt att "få det gjort" med jobbet nu innan hysteriska december börjar :-)
Och eftersom det är jag som bokar så...
Vi åkte med "Prins Carl Philip" - som är en av Strömmas båtar som man kan chartra. Båten var jättefin och mysig, personalen supertrevlig, maten var enligt de andra jättebra. Jag äter ju knappt nåt på julbord så det är svårt att lämna betyg då. Den var dock mycket vackert upplagd.

Katarinahissen från sjön.

Jordgubbar...

Ahhh... ett jordgubbspiggsvin!

På väg in mot stan igen.

Oväntat lyckad kväll. Jag blev inte heller nedslagen på pendeltåget på väg hem. och inte på väg från pendeltåget heller :-)
Däremot lyckades jag nog skrämma en annan, manlig, nattvandrare som skulle åt samma håll som jag. Jag hamnade 20-30 meter bakom och han vände sig oroligt om flera gånger innan våra vägar skildes.
Känns skönt med ombytta roller ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar