måndag, november 05, 2007

Julkalenderswapp

Nu har Mindi outat vilka som skall delta i julkalenderswappen hon organiserat. Jag springer just nu runt och bara kollar in vilka andra som är med. Det lär väl bli en del spionerande i allas bloggar framöver. Det skall bli skoj!
Det är ju också skoj, och ganska ångestladdat samtidigt, att försöka komma på 24 bra, små presenter till just den som just jag skall vara tomte åt.
Sedan blir det paketöppning varje dag här i bloggen från 1 dec (hoppas innerligt att vårt bredband är igång igen då). Nu måste jag rusa vidare!!

Edit: Nu har jag spurtat runt till alla andra swappare och bara snabbhälsat. Lägger ut en speciell länkkategori till höger med allas länkar.

4 kommentarer:

  1. :) Spurtar inom dig via swappen! Himla spännande. ;)
    Ska ta en längre bloggtur och lära känna alla lite bättre tänkte jag, men nu är jag bara nyfiken och får klicka vidare. Kram Ulle

    SvaraRadera
  2. Hej svejs du swappare, kul att kika in hos dig!

    SvaraRadera
  3. Kikar in på din blogg också... ;-) Här är en till som är med i swappen. Ska bli sååå spännande!

    SvaraRadera
  4. En snabbhälsning från mig med.
    Ha det gott.

    SvaraRadera