lördag, november 10, 2007

Pysseldag

Hade en fantastiskt mysig pysseldag hemma hos Helene. Karin liftade med mig från de södra förorterna och vi hittade en parkering nästan precis utanför Helenes port!
Det var en bra början :-)
Sedan var vi ju tvugna att titta på allt roligt material hon har och flera nya LOs och sedan när vi äntligen låg i startgroparna för pyssel så kom Frida utsocknes ifrån och allt började om igen.
Så, pysslandet kunde ha varit effektivare, men det var balsam för själen ändå.
Tack, tjejer för en superdag!
Såfort jag bestämt HUR jag skall skugga texten så skall jag fota och lägga upp min LO jag gjorde. För jag hann bara en... jag tänker länge, ångrar mig minst tre gånger och pysslar väääldigt omsorgsfullt :-)

När jag kom hem visade det sig att min pysselpackning på morgonen utlöst pysseliver även hos familjens minsta - så hon hade gjort en massa kort, brev och paket åt mig - som låg på matbordet och väntade.
Så himla gulligt.


2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på att få se dina alster!

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen för en mysig dag och för liften! :)

    Ser fram emot att få se vilken typ av skuggning du väljer..eller om det blir utan! Stämplingen i sig är jag mkt imponerad av..inget darr där inte!

    Ska nog ta o scanna mina LOs och lägga upp i bloggen...men inte idag..för nu ska jag knåpa klart julkortet jag håller på med o sen är det kudden som gäller!

    kraaaam

    SvaraRadera