torsdag, september 17, 2009

Tandläkaren idag

Det blir dyrt, tänkte jag när min tand kollapsade för en dryg vecka sedan.
Snabbaste tiden jag kunde få, var idag.
Men den gick att laga ganska enkelt. Och inte blev det så himla dyrt heller.
Fast trevligt var det inte precis.

Sedan svängde vi förbi Novas förskola hela familjen och lämnade över lite presenter och tack för "den här tiden".
Det var roligt att se några i personalen igen.
Nova tyckte det var jättemysigt.
Igår gjorde jag ett kort för överlämning idag.


Jag stansade ut lite blommor och hjärtan, slängde på utsidan av kortet, sprayade med lite mist, lade ut några till, sprayade med en annan färg, lät torka, klart.
Insidan sprayade jag bara lite från var håll, klistrade in ett par bilder tagna på förskolan och skrev några rader. Snett.

Att det skall vara så svårt att skriva rakt!

Mest nöjd är jag med fotostället. Vår grindstolpe.
Ganska läckert när det är ljust ute och fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar