torsdag, september 03, 2009

Sportfrossa

Motionslopp med jobbet ikväll. Passar ju fint för oss som nu inte motionerat sedan ett par gånger i början på juli.
Men sedan vårruset i våras vet jag ju att det går att springa 5 km utan träning innan =)
Det gick ikväll också.
Fast det var jobbigt. Jag väntade på att komma in i andra andningen, men det hände inte riktigt.
Jag tog mig runt genom min alldeles egen, inte patenterade metod - små steg sällan.
Då går det långsamt men det går.
Det var jättetrevlig och välorganiserat och det började inte regna förrän prisutdelningen skulle hållas.
Jag vann en tröja.
Det berodde endast på att de lottade ut priser.
När vi skulle ta oss hem sedan så började det verkligen spöregna.

Då var jag tvungen att stanna och fota i hällregnet.
Spindelnätet i lampan blev så fint där i regnet.

Jag blev blöt =)
Men lite nöjd var jag allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar