onsdag, september 23, 2009

Slingriga vägar och vackert höstväder

Vägen som jag numera åker väldigt ofta mellan Novas skola och jobbet är ju lite slingrigare och vackrare än motorvägen som jag åker om jag inte skall förbi skolan.
Med detta fantastiska höstväder får man ju lust att försöka föreviga det på nåt sätt.
Men man ska ha tid och så skall man hitta någonstans att parkera bilen - och det blir inte alltid där det vore bäst att ta bilder.
Men idag gjorde jag nåt försök i alla fall. Just på de här ställena var inte höstfärgerna så jättetydliga.




Roligt ändå.
De här vägarna är så slingriga att jag ofta blir lite åksjuk fast jag kör själv =).
Men fina, som sagt.

Ja, just det - jag fyller ju år idag. Jag får återkomma med en rapport. Några kom ju faktiskt ihåg mig. I år. Så några saker har jag allt fått =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar