onsdag, september 30, 2009

Kan tvångsmässigt beteende gå i arv?

Var på Maxi med Nova ikväll.
Strax innan kassorna botaniserade jag bland fläckborttagningsmedlen en låång stund. (Vissa bekanta tycker att jag skall gå med i AF - anonyma fläckborttagningsmedelsmissbrukare.)
När jag hittade Nova igen efter det var hon i full färd med att...

...färgsortera flugsmällor.

Helt normalt.
Flugsmällorna på övre raden visar ett troligt "föreläge", medan den nedre snart kommer att vara "efter".
Jag känner mig totalt efter så jag skall beama mig i säng nu.

3 kommentarer:

  1. Klart det är ärftligt, hihi!! Sötnosen som sorterar så fint :) Jag ska på träffen den 18:e (och helgen efter såklart). Vore jättekul om du kunde den 18:e också!!

    kraaaaaaaaaaam /K

    SvaraRadera
  2. Äpplet faller inte långt från trädet... eller? *ler*

    SvaraRadera
  3. Vem kan hon har ärvt det efter???

    SvaraRadera