onsdag, februari 04, 2009

Utmanad

666 - the number...
Hade det blivit om jag skulle gjort detta vid datorn hemma.
Utmaningen var att öppna "Mina bilder" och ta sjätte bilden i sjätte mappen och blogga den och berätta nåt om den.
Hemma har jag en något mer utsträckt struktur som gjort att jag i så fall fått ta sjätte mappen, sjätte mappen , sjätte mappen och därefter sjätte bilden.
Också fullt tänkbart.
Men nu gjorde jag det på jobbet istället. Där hade jag i sjätte mappen foton från tjänsteresan till Berlin/Wolfsburg.


Det här var väl inte den roligaste bilden därifrån, men väl den sjätte =)

Byggkranar, nåt vattendrag och en kvällspromenad. Detta beläget på den "östra" sidan, och där var det ett frenetiskt byggande både här och där.

Detta var en utmaning både från Helene och Karin och jag hoppas att det inte betyder att jag måste utmana 12 personer...

Jag tänkte prova med
Annika
Mindi
Karin
Helene
Jansson
Ulle

Och för att vara tydlig så kommer instruktionen lite mer uppstrukturerat:

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Typ.

1 kommentar:

  1. *spanar på sjätte bilden* :)

    Min var ju inte direkt upphetsande...men som din..det var den sjätte *s*

    SvaraRadera