lördag, februari 07, 2009

Dagens pyssel - Bandförvaring

Förra helgen blev vi ju alla väldigt imponerade av Annas fina bandväska.
De verkar också finnas för beställning, men dels kostar de ju en del och dels har jag inte precis band att fylla en sådan med.
Så jag tänkte sy en egen. Men medan jag höll på och projekterade det så hittade jag en redan färdig förpackning som jag tyckte kunde passa.
Så jag tog den istället - det gick ju fortare =)
Lite håltagning, å så är det klart.

Inte så många band, men det blev bra!

Supernöjd är jag. Och när jag växer ur den så kan jag göra en större.

3 kommentarer:

  1. Hallå vilken bra!! Kan man beställa? *ler fint*
    Är det en necessär eller vad som du använt?

    kram hon som är avis och som också gärna åker till affären i VH och spanar nån dag!!

    SvaraRadera
  2. Du är så otroligt pysslig av dig, resultatet blev jättebra! Önskar att jag hade åtminstone 10% av din pysslighet...

    SvaraRadera
  3. visst känns det himla bra när man löser "problemen" själv...

    Anne

    SvaraRadera