lördag, februari 28, 2009

Lite crappat...

...jag skulle ju skriva scrappat - men det blev väl en freudiansk felstavning, typ =)
När barnen äntligen tröttnade så fick jag ju scrappa lite och valde en utmaning från Annika. Bilden och en idé hade jag redan.
Men jag är verkligen sådär att jag vill göra nästan färdigt och sedan låta alstret ligga en eller flera dagar och sedan göra klart. Så jag hinner känna/tänka efter. Annars är det små utsikter att jag blir nöjd.
Men nu skulle den ju vara inne senast idag, så det var bara att göra klart och leva med det.
Säkert också nyttigt för min utveckling...

Klart, men inte helt nöjd

Detalj från textremsorna


Det här var textilen - ett bit av Stig Lindbergs "Lustgården" - som vi skulle inspireras av i utmaningen.

Jag inspirerades av hundkäxet, färgerna och växtligheten i framkant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar