fredag, februari 06, 2009

Dagens bild #37 - Istället för

Istället för bandyn som vi skulle på ikväll (resten av familjen tyckte att bandy i regn inte motiverade hela åkaintillstankonceptet utan ville stanna hemma) så körde vi tacos på bordet och i magen samt frågesport och sedan Let's Dance på tv. Som vanligt spelade vi vuxna in "På spåret" som vi egentligen hellre vill se.
Efter ätande och sådant och när barnet somnat smög vi ut i garaget och frambringade ljud (jag vill inte kalla det musicera) en stund.

Håkan plinkar gitarr och håller sig inte särskilt still.

Sedan karaokade vi några låtar tills halsen och orken tröt. Gick ganska fort denna gång. Fast det var roligt ändå, men det märktes att det var längesedan.

1 kommentar:

  1. Nu har jag kikat runt bland dina foton en stund. Jag kan också tänka mig ett sånt födelsedagsbord när jag fyller, trots att min nästa blir 40-årsfest. Det ÄR läckert med rosa! :) Hästhuvudet gillade jag också, och karaoke vill jag gärna vara med på, i garaget... fast inte i vårt för det är helt oljudisolerat. Tänker inte bjuda grannarna på den upplevelsen!
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera