måndag, februari 16, 2009

Scrappat på träffen hos Helene

Jag gjorde två (2) LOs på två (2) dagar =)
Jag gjorde också ett litet "grattishäfte" som tog en del tid, men jag är sjuuuuuukt långsam.

Så här klatschiga färger brukar ju inte jag scrappa - men de korten krävde liksom det. Jag är jättenöjd med resultatet och har superroliga minnen förknippade med de här tjejerna. *gillar*

Åsså lite Nova. Jag försökte snabbscrappa, och lyckades väl - men sedan när jag kommit hem kladdade jag på lite akrylfärg också på foamthickersena (två, tre olika färger - först en som inte blev bra och sedan en till och sedan lite till ovanpå den), på baksidan av OH-plasten som jag skrev journalingen på och runt hela LOn också. Så då tog det plötsligt betydligt mera tid.
Det blev ju dock bättre.
(klicka gärna på bilderna för förstoring)

Jag skall försöka visa lite från häftet någon dag också.
Och nu borde jag gå och ta dagens foto innan dygnet är slut.
Natti natti.

1 kommentar:

  1. Sketasnygga!! Blev ju kalas med bilen där :)

    För er som inte sett häftet än kan jag meddela att det är såååååååååå fint :)

    SvaraRadera