måndag, februari 09, 2009

Dagens bild #40 - Lyckades inte komma ihåg

kameran på hela dagen. Utan fick bråttom att hitta nåt motiv vid sängdags.
Mitt fina sängbord kanske kan vara något att visa för världen?

Då vi lever lite primitivt och tillfälligt i vår ofärdiga övervåning har jag även ett väldigt primitivt och tillfälligt sängbord.
Fast jag gillar det skarpt. Det är en gammal äppellåda som rymmer massor av böcker och har en bra höjd. Då det är glest mellan ribborna och dessutom en lite rå yta på den syns damm ganska dåligt också. Helt klart ett av de bättre sängbord jag haft.
Om vi haft två lika hade lösningen kunnat bli permanent. Nu får den nog endast hänga med tills övervåningen är klar så det är nog bara fråga om 5-10 år =)

1 kommentar:

  1. Jag blir faktiskt lite avis. Jag gillar de där äppellådorna. Så när du har tröttnat, ställ den vid brevlådan. Nu är taxin beställd!

    SvaraRadera