torsdag, februari 12, 2009

Dagens bild #43 - Om sexåringen själv får välja...

Så vill hon äta på McDonalds när man är i Farsta C.
"Jag går ju inte på någon diet så jag vill äta på mackdonnals." "Du kan ju äta någon annanstans."

Morötter är ju ganska gott

Annars kan man äta där ändå =) Jag åt wraps.
Jag kan inte med Cesarsalad med kyckling. Och kände ångest inför att äta hamburgare + strips (Det skulle dock förmodligen vara väldigt gott) så jag tog en wrap. Eller två, för det verkade lite snålt med en. En och en halv hade säkert varit bra.
Förmodligen är det värre ur dietsynpunkt att äta två wraps än en McFeastmeny...

När vi fyllt på näringsförråden handlade vi lite. Dansfotdon och tights till Nova. Skorpor till mamman. Huvudvärkstabletter till pappan. Kort sagt - idag fick alla något bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar