lördag, december 13, 2008

Veckans swapkavalkad

Förlåt att jag varit en dålig swapkompis den här veckan!
Jobbat över massor första dagarna och sedan kom mamsen i torsdags och tiden vill inte riktigt räcka till.
Men jag vet ju själv hur roligt det är att kolla in andras paket - och framför allt är det ju skoj att se vad man själv gett bort =)
Det har man ju nämligen hunnit glömma. "Men, la jag det där den här veckan, idag? Hur tänkte jag då?" "Å, det där var ju roligt, vem kom på det? Jaså, jag?" "Ojdå, det där såg ju inte så kul ut..."
Spännande som sagt.
Så förlåt, kära tomte, för att jag missunnat dig det - men nu kommer veckans fynd, äntligen:

Tisdag 9 dec - lyxig marsipan ser det ut som. Jag har lyckats hindra resten av familjen att våldföra sig på den, ännu så länge. Jag tror nämligen fortfarande att jag skall hinna göra lite schysst julgodis...

Onsdag 10 dec - Tänk att tomten visste att jag behövde lite schyssta ischokladformar - jag hade bara några ICAs egna, som bara finns i rött och grönt, och inte var det tillräckligt många heller. Tack tomten!

Torsdag 11 dec - Pappersnäsdukar i snygg förpackning! Alltid bra att ha så här års. Tack!

Fredag 12 dec - små ljuslyktor i trä som vi genast invigde. Passade fint till fredagsmyset =)

Lördag 13 dec - en påse skumtomtar! Jag öppnade den för fotografering och vips, hade Nova och jag satt i oss rubbet. Väldigt färska och fina...

Toppenvecka. Tack tomten!
Kram //Anna

1 kommentar:

  1. Men åh så söt hon var på festen! SÅ roligt att de fixar med detta för barnen. Vilket fint minne för dem sedan. :) Jag skulle också vilja gå på Nobelmiddag ju! :)

    Roligt att se vad du har fått i paketen. :) Jag såg förresten ischokladformar formade som HJÄRTAN på mitt ica. :)

    Kram kram
    M I N D I

    SvaraRadera