onsdag, december 24, 2008

Julefrid

Äntligen!
Nu känner jag mig så redo att jag vågar gå och lägga mig =)
Tidigare ikväll, medan Nova fortfarande var vaken, klädde vi granen.


Tyvärr fanns det ju mer att göra efter det. Men nu hägrar sängen. Jättemycket.

I morse, eller igår morse, eller hur man nu skall säga var det te i mitt swappaket. Som var köpt i Jönköping. Jönköping?
Alltså var det rara Maria som var min tomte i år också! Fanns inte på kartan att gissa på henne...
Tack snälla du för allt fint jag fått. *kram*

Nä, nu är det God Jul och gonatt.

3 kommentarer:

  1. God fortsättning o tack för julklappen! Kramar från Knätte

    SvaraRadera
  2. Jullov härinne?? ;)

    Var i dina trakter idag och lånade isen på sjön =)

    God fortsättning och gott nytt år!

    Kram

    SvaraRadera
  3. *** GOTT NYTT ÅR!!! ***

    Ha det allra bäst Anna!!!

    Stor kram från
    M i n d i
    =^..^=

    SvaraRadera