torsdag, december 11, 2008

Huvudvärk och jubileum

Jag skulle just börja med detta klagoinlägg då jag fick se att jag fram till detta skrivit 499 inlägg sedan jag började blogga.
Så, om jag inte tappat bort mig på vägen sedan jag loggade in borde detta vara mitt femhundrade inlägg =)
Tadadamdamtadaaa...

Nu, till klagosången. H U V U D V Ä R K.
Efter maten ikväll skulle jag hänga tvätt, leta redan på Novas luciakrona, sätta pepparkaksdeg och göra ischoklad, fota mina swapklappar och lägga ut dem på nätet.
Men, jag började med Novas luciakrona. Och för varje minut som gick och jag inte hittade den blev huvudvärken värre och värre. Och värre.
Till slut hittade vi den. Men då var jag nästan gråtfärdig. Med huvudet i ett skruvstäd.
Jag gör allt det andra en annan kväll.
Nu skall jag kolla Medium. Sedan sova.

2 kommentarer:

  1. Massor med krya på dig kramar från mig, hoppas du snart skall må lite med ok.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre idag, nu när luciakronan blev hittad och du förhoppningsvis sovit gott i natt.

    SvaraRadera