onsdag, december 17, 2008

Lite efter - igen

Jag har inte varit så datorbenägen de senaste dagarna. I söndags t ex fotade jag för EFIT hela dagen, men orkade inte/hade inte tid att lägga ut bilderna. Förrän i kväll, typ. Och nu känns det som om det kvittar.
Men, en liten uppdatering om vad min tomte kommit med vill ni säkert ha.

I söndags fick jag lite mera fint pysselapper. Det är så roligt med pysselgrejor för nu måste jag ju snart ge mig själv tid att pyssla lite =) *längtar*

I måndags var det en burk med hudkräm som jag tror är för händerna - på undersidan står det "cremas manos" vilken är den enda ledtråden vilken sorts kräm det är. Men mano är väl hand på spanska? Väl?
I alla fall så vore det perfekt för jag har löjligt torra händer just nu och behöver nåt att smörja mig med på jobbet. *bockar och bugar*

I går, tisdag, var det ett sexpack med "metalliclackade" små ljus. Superläckra!

Och, slutligen, idag fick jag ett 8 cm högt doftljus, med vaniljdoft! Så jag gissar att tomten kollat vad jag skrev om doftljus när vi skulle svara på lite frågor i början på november =)
Jisses vad tiden gått fort sedan dess! Men det känns ändå avlägset...

Tack, tack snälla sötetomten för alla fina saker jag får. *kram* //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar