måndag, december 08, 2008

8e december

Idag kom jag hem väldigt sent efter att ha jobbat över. Ganska trött och ganska less.
Så kom jag på att jag hade ett paket att öppna!

Däri låg det ett set med scrapdekorationer! Så skoj!
Jag blev genast scrapsugen och all trötthet bara försvann. Jag vet precis vilken bild jag skall använda att par av dekorationerna till.
Nu skall jag bara få den tiden nån dag...
För ikväll skall jag nu fixa inlägg här och i swapbloggen och sedan måste jag nog nanna kudden då jag varit fruktansvärt trött idag =)

Tack för ännu en toppensak, snälla söta tomten! *Kram*

2 kommentarer:

  1. Kikar in och är nyfiken på vad du fått i paketen.. =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Oj vad kul att få se scrappalster sen. Är det päls på den lilla väskan? Kram MAria

    SvaraRadera