onsdag, december 03, 2008

3e kalenderpaketet

Den lilla människan öppnande sin kalender redan i morse och tjatade oavbrutet om att få öppna mitt paket, från det vi kom hem tills jag gav med mig efter att vi ätit.

Vad tror ni att det här är?

Konserverad kiwi?

Fel, fel, fel!
Fast det skulle jag nog också ha gissat på. Visst ser det gott ut?
Det är "svalkande ögon/ansiktspads". Att läggas på väl rengjort ansikte för ökat välmående.
Tack tomten!
Om jag hinner testa innan jul så lämnar jag rapport här.

4 kommentarer:

  1. Ja ett par dåsana här skulle man nog behöva ibland ...... eller alltid. :-)
    Nudist stämpeln var så snygg och jag hade inte använt den tidigare. :-)
    Jag letade febril i mina pärmar med stämplar för att hitta något på n, och han är ju inte så dum. :-)

    SvaraRadera
  2. dåsana ?? Jag menar sådana påsar. :-)

    SvaraRadera
  3. Oj nu får du PIGGA ögon då:) Kram MAria

    SvaraRadera