söndag, december 21, 2008

Paketöppning på undantag

Eller undantag och undantag - vi (Nova) har ju öppnat paket varje dag - det är bara jag som inte hinner med. Det är mycket nu, som man brukar säga.
Städa, feja, göra julkort och skicka iväg mitt i alltihopa, handla och slå in julklappar - och ändå är det massor kvar. Jag får magsår snart =)

Men nu har jag tagit en gruppbild!

Senaste dagarnas paketskörd:
Torsdag 18 dec: Våtservetter
Fredag 19 dec: Urgulliga vanliga servetter
Lördag 20 dec: Blyertspennor med några käcka gummigrepp i glada färger
Söndag 21 dec: Doftpåse med vackert julmotiv på

Jättefina saker! Tack tomten , whoever you are =)
Har ingen susning alls ännu. Missade jag några hintar ikväll tro?

1 kommentar:

  1. HEj! Jag tror du missade en hint i mailskörden,,, ;) elelr på bloggen. Kram Maria

    SvaraRadera