torsdag, januari 25, 2007

Visst har jag lovat att jag skulle...

...visa kort på nya soffan? Eller var det datahörnan när vi möblerat om?
Minnsch inte längre vilket schå jag schlår till och vischar båda då :-)

Eftersom jag inte har några andra foton att visa idag...

Datahörnan - numera gömd direkt till höger från inträdet i vardagsrummet. Mycket trevligare då den inte är det första man ser längre.
Där datorn stod förut ser man nu den lilla skänken istället.

Å schå nya schoffan! Inte schå lätt att sche hur den scher ut scher jag - men den är mycket finare än vår gamla :-)
Annarsch har jag passchat på att pysschla idag och har gjort två kort. Hade tänkt att schcanna in dem - men det ville schig inte med den nya schcannern-schkrivaren-fachsen.
Får löscha det schen.
Hämtade schevan från verkschtan igår - nu har den nya kränghämmare och nytt battleri och jag fick tag i beschiktningschtid idag - schå nu är den beschiktad, ockschå.
Schönt!
Nä, nu är det schovdagsch här. Natti, natti.
//Anna

Humör: Nöjd
Borde göra: Schluta fåna mig :-)
Väder:
13 minu... sch och man... scher... månen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar