fredag, januari 26, 2007

Korttillverkning

Igår passade jag på att tillverka två nyfödd-välkommen till världen-bebis-kort.
Det tog ju naturligtvis dubbelt (minst) så lång tid som jag trott, men till slut var jag klar.
De är avfotade på fönsterkarmen då scannern inte funkar så de är lite buckliga - men det får ni ta :-)

Det här skall passa ihop med väskan jag köpte häromsistens. Hittade inget papper som såg ut precis som väskan vilket var idén men detta blev väl helt OK.

Det här skall eventuellt matcha de här - bland annat.

Nu är det förresten klart - jag fick inte det jobbet jag kanske var lite sugnare på - men har nu pratat med det andra gänget också och jag börjar där på måndag istället och det känns också jättebra - OK - jag får inte leka med bilar på jobbet men det gör jag ju på fritiden så...
Nu behöver vi i alla fall inte oroa oss för svältdöd och sådant.
Ikväll skall jag fira på stadens krogar, så passa er!
Kram //Anna

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina kort! Du är ju sååå duktig!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp såhär på kvällsnattkröken!

    GRATTIS till jobbet vännen! Va härligt! Men du...det blir lite sämre med fikatid nu då va? ;-) Vi kanske får försköka tajma in den där middagen vi pratat om istället!

    Snyggt scrappande och fint i vardagsrummet!
    kram /Karin...trött o borde sova NU

    SvaraRadera