onsdag, januari 10, 2007

Sådär

Nu har jag lagt in alla "Dagens bild" sedan nyår.
Vilken tid det tog.
Jag börjar redan tvivla på detta projekt. Jag har ju lyckats missa en dag redan också.

Min andra bloggambition i år (fortfarande inget löfte) är att skriva fler, men kortare inlägg, oftare.
Jag har så många ord i kroppen så när jag väl skriver någon gång i veckan så vill jag berätta om allt oviktigt som hänt sedan sist - kanske kommentera nåt världsproblem eller artikel man läst eller nåt annat förvirrat som simmar i huvudet - och då blir det jättelåååångt. Och hur kul är det att läsa?

Några riktiga nyårslöften har jag inte avgivit. Fast det börjar bli trångt i kläderna nu...
Och sen var det det där med att ta det lite lugnare. Får se hur det går.

BTW, jag uppgraderade bloggen till nya versionen igår och massor av å, ä och ö försvann. Jag skall forska i det. Sen.

Tjipp //Anna

Edit: Upptäckte att detta var mitt hundrade postning i denna blogg. Hurra, hurra, hurra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar