lördag, januari 13, 2007

Nattpass

Jag (vi) förberedde Novas kalas igår och inatt :-)
När jag kom in från partyavdelningen vid två skulle jag bara skriva ut tatueringarna som jag gjort tidigare under dagen. Varje barn skulle få två stycken olika i sin fiskdamsspåse. Varför får jag sådana här idéer när tiden redan är knapp? Är jag predestinerad till att alltid göra fler saker än vad som ryms i den tidsramen som är uppsatt?


Vid tre kom jag till slut i säng och vid åtta vinglade jag upp igen. *gäääsp*
Kalaset blev i alla fall lyckat, tror jag, men naturligtvis var vi inte helt klara när första gästerna kom och marchallerna slocknade ju ungefär lika fort som de kom utomhus.
Men vi överlevde och det blir nog en repris nästa år - så skönt att inte ha dem inne i huset. Bara att släcka lyset och gå ifrån ballonger och serpentiner och allt, om man vill, när det är klart.

Egentligen var det ju vår bröllopsdag också men det fick stå tillbaka - kanske lika bra det med tanke på att den äkta mannen tappade vigselringen under förra årets jubileumsaktivitet.

//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar