onsdag, februari 01, 2006

Ganska flitig idag

Jag har äntligen uppdaterat min boklista som saggat sen innan jul - tyvärr tror jag att jag läst en eller två böcker till under helgerna som jag inte minns vad det var...
...men då kan det ju å andra sidan ha varit särskilt fängslande böcker så det gör nog inget.
Jag har också gjort en massa uppdateringar på en av hemsidorna som jag är ansvarig för så det känns bra.
Dessutom har jag blivit godkänd i min e-learningkurs och fått Diplom! Med posten idag. Det innebär att jag numera inte är helt främmande för Dreamveawer.
Jag har också skrivit klart det sista på taggningen nedan och såg också att jag fått ett gäng andra utmaningar... men de får vänta till imorgon tror jag.

Nu till nåt helt annat: En titt i almanackan visar att vi (familjen) är uppbokade en dag per helg fram till slutet av april. Barnkalas, vuxenkalas, kurser, få besök, sportevenemang, göra besök...
Anledningen att maj fortfarande är ganska tomt är väl att det ligger långt fram i tiden.
Ska det vara så här?
Jag vill ju göra allt detta så klart - men jag vill ju vara hemma lite också. Samt att det är en massa folk som inte är med i schemat men som jag skulle vilja ha med.
Hallå! Kan nån berätta hur man gör för att inte bli galen.

Nu borde jag skriva rent senaste protokollet från vägföreningen och göra en kallelse till årsmötet men jag tror att sängen kallar. Administrationen får vänta!
Kram och gonatt //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar