onsdag, februari 22, 2006

Bortom läggdags

redan när jag sätter mig här ikväll :-)
Kvällen har gått i pysslets och sportens tecken. Man börjar nästan bli blasé på OS-medaljer nu.
Nääää, inte riktigt, men nu måste man ju tänka efter för att få ihop vem som fick vad i vilket, typ.
Positivt!
Apropå sport så blev det inget bandy igår då maken är en kyckling dessa dagar. Influensa, säger han. Fågelinfluensa kanske?
Vi följde resultatutvecklingen på text-tv i stället och det var visst ingen rafflande match, 10-2 blev det till slut.
Ikväll har jag simultant med sportfrossandet tillverkat ett grattiskort. Det är så kul att pyssla, men jag har ju nästan aldrig tid.
Jag har också hunnit med ett telefonmöte med en arbetsgrupp jag är med i. Det tog en timma istället för ett par timmars mötestid (det tar gärna lite längre tid live) plus tre-fyra timmars restid. *nöjd*
Ett traditionellt möte hade garanterat inte lämnat utrymme för pyssel.
Nu skall jag lämna utrymme för sömn, natti, natti //Anna

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Anja tog guld!!! tom jag tittade på det! Nåväl, jag är inte så intresserad av sport men lite måste jag se. Sen har jag ju mitt läsande att tänka på, just nu sitter jag och pluggar för tentan imorgon, eller...nä jag sitter och surfar. Det är så lyxigt att få vara ensam hemma :)Jag fixar pluggandet ikväll ;) och nej, det är inte så lugnt som det låter :)
    //Julia

    SvaraRadera
  2. Visst har du ändrat om här eller bytt blogg eller något sånt? Jag kände inte riktigt igen mig ju. ;)

    Kram på dig... och trevlig helg!

    Mindi

    SvaraRadera