måndag, februari 06, 2006

Man häpnar!

Jag har fått en inbjudan.
Till en galapremiär.
Kanske inte någon superfilm, men jag kan väl offra mig :-)
Det skall förhoppningsvis bli skoj - lite ångestskapande bara. Vad ska man ha på sig!!??
Jag har ju inga galakläder.
De lämpligaste kläderna jag har sitter inte särskilt snyggt längre heller efter höstens slarviga leverne.
Suck.
Inte har jag råd att handla nåt heller, och tyckte jag att jag hade råd så har jag i alla fall inte tid.
Jag får nog tacka nej.
Fast nu har jag ju redan tackat ja...
Gissa förresten vilken av alla tryckare i hela världen som tryckt denna mycket snygga inbjudan?
Håkan förstås.
Han blev omåttligt exalterad av att få bevista evenemanget han redan läst om liksom.
Han har inte heller nåt snyggt att ta på sig...
Men vi får lösa det - vi har t o m barnvakt. De slänger väl inte ut en bara för att man är ohipp hoppas jag.
Men jag försöker förtvivlat gå ner några gram nu så att kläderna skall sitta lite, lite bättre. Bra det - mitt nya liv skulle ju ändå börja nu.
Jag tränade faktiskt två gånger förra veckan. Denna blir det nog bara en dock.
Nä, det här var gräsligt osprituellt - ses en annan gång.
Overandout //Anna

4 kommentarer:

  1. Nä men åh så skoj... blir ju rent avis ju. ;)
    Hur kommer det sig att du fick den? VAR ska du se den?
    Klart att du ska gå!!! Det är inte dina kläder de ska titta på utan på filmduken. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Inte illa...blir ju lite Lassie över det hela...jag känner en i byn som har sett...Ha det så bra, så får du skvallra sedan...

    SvaraRadera
  3. Har du varit på bion ännu då???? :)

    Önskar dig en alldeles alldels jätte mysig alla hjärtans dag!!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Men så skoj att gå på galapremiär :) Skit i kläderna, det bästa vore ju att bara dra dit som man är ;-) Kram!

    SvaraRadera